بلند آسمان جایگاه من است

امید به راهنمایی

بلند آسمان جایگاه من است

امید به راهنمایی

سلام به گرمی تمام انیکس ها

دوستان عزیزی که نیاز به فایل pdfکتاب های هوانوردی دارن با یک تماس یا اعمال نظر آن فایل برایشان ارسال میشود  

دوستار شما خلبانان عزیز (علی بر   صادق)

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام خدمت شما
من دانشجوی رشته دندان پزشکی دانشگاه کرمان هستم ولی به خلبانی علاقه شدیدی دارم اگه لطف کنی کتاب های pdf رشته خلبانی رو برا م ایمیل کنی منو شرمنده کرده ای با تشکر

امیر جون خیلی دوست دارم این کارا بکنم ولی.....
خیلی ولی ها وجود داره که منا شرمنده کرده
اگه واقعا علاقه داری
می تونی تو اینترنت کتاب های مرجع خلبانی را جست و جو کنی
از کتاب های قشنگی که میتونم بهت معرفی کنم
۱)aneex3(قوانین هوانوردی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد